ח"כ משה סעדה: "צריך לעשות שינוי מבני במשק החלב"

מערכת האתר No Comments on ח"כ משה סעדה: "צריך לעשות שינוי מבני במשק החלב"

ח"כ משה סעדה מהליכוד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": ליברמן דחה את עליית המחירים להיום. אני לא נוהג להאשים ממשלות קודמות – אבל זו המציאות. אפשר לספוג עליות מחירים אבל, צריך לעשות שינוי מבני במשק החלב. סמוטריץ' מיתן את עליית המחירים, הוא יודע מה זו משפחה ברוכת ילדים" לגבי הרפורמה המשפטית: "צריך לומר 'ברוך מחייה המתים' על הרפורמה"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "רפורמת המעונות זה חידוש. אם אתם זוכרים שבעבר היינו משלמים מגיל 3-6. זה חיסכון דרמטי ושינוי מציאות עבור הזוגות הצעירים. אין לי תשובה מלאה על הזינוק במחירי החלב. אבל צריך להגיד את האמת לציבור, ליברמן דחה את עליית המחירים לעכשיו. לא נוהג להאשים ממשלות קודמות – אבל זו המציאות"

"את המס על הדלק ורפורמת חינוך חינם המדינה יכולה לספוג. אבל בחלב, למרות הקושי, צריך לעשות שינוי מבני בכל משק החלב. בצלאל מיתן את עליית המחירים והוא יודע היטב מה זה משפחה מרובת ילדים" הסביר ח"כ סעדה.

"צריך לומר 'ברוך מחייה המתים' על הרפורמה. הסתובבתי בהפגנה הגדולה בירושלים וראיתי את הברק בעיני המפגינים – לא הייתה המפגנה כזאת מאז הפגנת החרדים נגד בג"צ. הציבור מוחה על זה שלא מתקיימות ההבטחות, אבל הבייס הליכודי כמעט ולא נפגע. השר בן גביר עובד בכיוון הנכון, אבל הנפילה שלו היא בגלל שהבטיח המון וכגודל הציפיה כך גודל האכזבה"

"דוד ביטן הוא אדם נבון, לא ברור למה הוא מפנה את החיצים שלו כלפי הסיעה וכלפי יריב לוין. יאמר לזכותו שהוא מצהיר שיצביע עם המפלגה. זו הבעיה של ניגוד העניינים שלו מול מערכת המשפט. בשמאל הבטיחו שקט אם נגיע להידברות ובינתיים כל המאות ממשיכות. זה לא נגד הרפורמה, זה נגד נתניהו. וגם אם נתניהו לא יהיה – ימצא דמון חדש".

האזינו

 



0 תגובות